dinsdag 20 september 2011

TAG - SMILE TO THE WORLD

HELLOOO 
vandaag weer eens een tag!
Enjoyy

Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat de lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt. "

Dit is op de fancyfairr.
van mn basisschool.
Ik Straal hier geluk uit omdat ik me op deze foto en op dat moment ook zo gelukkig voelde!
Ik kan daar de hele wereld aan haha.

een foto kiezen vond ik best moeilijk haha, ik weet niet waarom, maar ik heb wel 10 minuten mn foto's door lopen spitten!

CiaoCiao

<3' ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

  1. leuke tag, en leuke blog!
    misschien kunnen we elkaar volgen?
    liefs, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete