vrijdag 23 september 2011

Love Laugh Lara - What's in my bag '


Heey allemaal,


Voor vandaag wist ik écht niet wat ik moest posten. Maar ik ben er uit gekomen! Met een beetje hulp van Dajenne, ben ik op het idee gekomen voor een 'Whats in my Bag' blog. Nee, geen video, ik maak er gewoon lekker foto's bij. Dus hier komt mijn eerste echte blog.




Mijn tas!
Okee, ik weet niet meer waar ik mijn tas vandaag heb, maar ik ben er heel blij mee. Dit is mijn tas: (l)











En zo ziet hij er van binnen uit: 
achterkant van de binnenkant
voorkant van de binnenkant
                                                                
En in de twee vakjes aan de binnenkant zitten mijn oortjes:
Ik heb nieuwe nodig'

En mijn oortjes komen nooit in de knoop door een hulpje dat ik op internet heb gelezen, namelijk dat je de oortje in een rondje wikkel, zoals op de foto, en dan van de twee uiteinden een knoopje maak, maar die moet je niet te hard aantrekken.








lipglossparfumhairstuff
In het vakje met de rits zitten de volgende dingen: Een lipgloss van de H&M en hij heet Tropical Punch, daar heb ik ook een zeep van, en hij ruikt goddelijk. Een lipgloss van de pieces. Een elastiekje en een speldje, en twee geurtjes in zo'n ieniemienie flesje, een van Puma woman, en de ander heet XX by mexx Very Nice.







That's in my bag!
Dan in de tas zelf zit: een mini deo beauty finish van Dove, mijn mobiel, een kleine borstel, mijn portemonnee, mijn sleutels (huis, kluis, fiets), en heel soms ook mijn agenda.










Voor school heb ik een hele andere tas van Converse, :
Mijn schooltas!
















Okeey, dit was het weer voor deze week.
See You Next Week !


2 opmerkingen:

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete