dinsdag 6 september 2011

backpackend door de school!

hellohello,

backpackend door de school met mn nieuwe tas!
heb vandaag officieel al 3 uur les gehad. inclusief de eerste 3 uur vrij!
en je raad het nooit. maar morgen heb ik weer 3 uur. nu zonder de eerste drie uur vrij..
maar toch. wie wilt er nu niet de 2de school dag om 12 uur thuis zijn?
en omdat ik nog maar drie uur heb gehad heb ik dus ook niet zoveel huiswerk
WHIEEHOEE

maar je begrijpt hopelijk wel dat ik mijn school voor gaat.
aangezien in vorig jaar net aan over ben gegaan.
dus nu maak ik gewoon een goeie start!
 & pas als ik klaar ben ga ik weer lekker bloggen!

mn engels al af. straks alleen de zinnetjes nog fv doornemen....

maar first' Mijn nieuwe tas.  van de HEMA :)
mijn tas :)




















en hoe vind je mijn nieuwe tas?

CiaoCiao

ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

4 opmerkingen:

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete