woensdag 21 september 2011

TAG NAGELLAK

Hellohelloo

ik ben in tagstime denk ik haha.
mooi makkelijk. ja toch.
nou in iedergeval Heeft YARA mij getagt´

hier komtie dan he!



1. Uit hoeveel nagellakjes bestaat jou stash?
Fve tellen hoor haha.
oke in mn nagelakmandje zitten er 24. maar in de badkamer liggen er nog een paar.
rond de 25 duss

2. Van welk merk heb je de meeste lakjes?
Op dit moment van Essence. Lekker BudgetProof.

 3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Roze,Rood denk ik toch wel :)

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet hebt
Ik  heb best wel uiteenlopende kleuren. Maar ik wil nog wel een goude,zwarte misschien, en wat leuke herstwinter kleurtjes!

5. Welke kleur/naam draag je het meest?
Hmm mn nieuwe van essence, een beetje bordeau rood. en Got a secret' .

6. Van welk lakje vraag je je af waarom je hem nog niet heb weggegooit?
Ik vind het zonde om iets weg te gooien. je hebt er tenslotte ooit voor betaald ja toch?

7.  Gebruik je altijd een base coat?
Dat antwoord is heel simpel. Nee. ik heb niet eens een basecoat haha :)

8.  Gebruik je een topcoat?
Als ik mn nagellak langer op wil houden wel. maar als ik Swatchofso niet. Lui :)

9. Werk je liever met stempels of met de losse hand nail art?
Toch wel Nailart denk ik. BE CREATIVE!

10. Wat vind je de mooiste finish?
Glammm. Een mooie glans doet het altijd wel goed. & als ik een speciale gelegenheid heb, is een glittertje ook wel leuk''

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
hmm niet persé. Al vind ik het wel iets hebben nagellak. iets elegants ofzo.

12. Hoeveel nagellak heb je afgelopen week gekocht?
0,0000 Geen eentje! ik ben niet in de winkels geweest deze week...
Maar dat is maar goed ook, want anders geef ik veelste veel geld uit aan makeup etc.

Dat was mn Tag.
Ik Tag niemand haha :)
ladieladiela.

Adios&checkbinnenkortmnsitevooreen UNBOXING
mwhoehahaha..


CIaoCiao
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

5 opmerkingen:

  1. Nagellak is verslaving :D
    ik heb je trouwens een blog award gegeven, check 't op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen ;)

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag! leuk blog heb je ook!
    elkaar volgen? ik volg jou al!

    liefs, joyce.
    joycfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zonder nagelak ben ik zekerss kaal O_O

    (*btw ik ben Anne;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuke tag, en leuk om te lezen!
    liefs, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete