zaterdag 3 september 2011

Tag #1

www.weheartit.com
Talking about beautybloggin.

ik heb deze tag van Yara´s blog. en eigenlijk kan ik deze tag niet helemaal goed maken.
omdat ik natuurlijk geen beautyblog heb.
maar ik ga het toch proberen!
klik snel op  lees verder.


Waarom ben jij een beautyblog begonnen?
Toen ik deze blog begon. was het nog geen beautyblog.
Maar stiekem ga ik het beetje bij beetje doen hihi :)

Hoe kom je aan de naam van je blog?
ik heb er een x over gedroomt.
&toen dacht ik waarom niet :)

Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Niemand eigenlijk....

Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Uit van alles. Andere blogs,tijdschriften,als ik naar iets moois kijk( dat kan overal zijn, buiten, op tv. etc) en van Mensen die er leuk uitzien.

Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie?
Yara natuurlijk&  http://veracamilla.nl/

Krijg je weleens negatieve comments?
Gelukkig niet. maar ja, GrofXDELETE

Plaats je iedere dag een nieuwe post?
het liefst wel. al denk ik soms dat alles vanzelf gaat. haha niet duss & ja dan heb je dus postloze dagen. maar die probeer ik wel te voorkomen :)
LETOP:SCHOOLGAATVOOR!

Wat voor een soort layout heb je? En heb je hem zelf gemaakt?
Anne heeft mijn layout gemaakt.  &Daar ben ik zo blij om!

Hoe lang doe je ongeveer over een artikel?
het licht er aan. een gewoon artikel met voornamelijk tekst, is 30 minuten?
maar met foto's die ik zelf maak of een filmpje ben ik vaak veel langer bezig.
Je moet er iets voor over hebben he ;)
hoeveel unieke bezoekers krijg je?
Rond de 45/50 mensen.
&daar ben ik echt blij om!


Heb je in het echt contact met andere beautybloggers?
Jaaaa met de allerliefste YARA

EnleukeTag?
neem hem over ofso'' haha


CiaoCiao
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete