vrijdag 30 september 2011

Love Laugh Lara - Personal Update a lá Lara


Personal update



Heeey allemaal,

Ik dacht vandaag een 'Personal Update'.


Ik begin met afgelopen zondag, toen ging ik met mamma naar de IKEA. ILOVEIKEA. Ik heb daar een spiegel en een opbergkast gekocht, en kleding hangers. Ik heb nog geen foto's want mijn opbergkast wordt dit weekeind inelkaar gezet, en mijn spiegel opgehangen. En mijn moeder en ik hebben daar nog patat en kipspiesjes gegeten.

Toen ben ik dinsdag weer naar de IKEA geweest met mijn moeder en met Irene (beste vriendin), en heb ik een bureau gekocht, die ook pas in het weekeind in elkaar wordt gezet. En op het laatst mochten Irene en ik nog een hotdog en een beker met 7up.
Woensdag moest ik oppassen bij mijn buurmeisjes, dat was heel leuk.
Donderdag hadden we op school 'Jaaropening' dat is in de kerk. En dan is er een soort school koor die dan allemaal liedjes spelen en zingen, en mensen die gedichtjes oplezen enzo, dat was wel leuk. Daarvoor hadden we tussenuur, maar ik mocht niets kopen in de Deen, omdat ik een weddenschap heb met Nina dat ik een week lang niks mag kopen met als doel dat op te eten. Maar laat ik nou heel slim zijn. Nina heeft een frikandelbroodje en een chocolade reep voor mij gekocht, dus dan heb ik het niet zelf gekocht, Mmmm. En vrijdag (ik schrijf dit donderdag) ga ik met Nina en Irene naar Middenwaard, winkelcentrum btw., voor degene die dat niet weten. Ik laat nog wel weten wat ik allemaal gekocht heb.
En vrijdagavond moet ik nog jongens-turnles geven met Christel, voor het eerst.
En zaterdag krijg ik nieuwe Vans! JES. Ik weet alleen niet welke kleur.
Maar zaterdag ochtend moet ik eerst werken, peuter en kleutergym eerst zat daar ook jongensgym bij, maar dat is dus naar vrijdag verplaatst en is nu dus jongens-turnen.
En zondag moet ik nog oppassen bij mijn neefje en nichtje!



Nou, dat was het wel zo'n beetje.


Doeix.

Lara blog elke vrijdag op DoodNormaal. XENJOY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete