vrijdag 16 september 2011

NEW BLOG! #Love,Laugh, Lara. #1

Hello everybody,

Ik zal even beginnen met mezelf voor te stellen.
Ik ben Lara, ik ben 14 jaar en woon in Ursem. Ik doe dit jaar 3-Havo.  

Wat ik geweldig vind is tennis, laptoppen, friends, shoppen, tosti's, meloen schepijs, Italië, stranden, liefdes comedies en mijn bed.
Mijn grote voorbeelden zijn alle mensen die om mij geven, vrienden, vriendinnen, en familie, omdat waar ik van hou en mijn grote voorbeelden mij maken tot  wie ik nu ben. En daar ben ik blij mee.




Vanaf nu ga ik elke vrijdag een gastblog schrijven op:
 http://dood-normaal.blogspot.com.


En mijn blog heet: Love, Laugh, Lara.
Ik ga elke week over iets anders schrijven, zoals fashion, beauty, reviews en meer.

Ik kwam er op omdat Dajenne een blog was begonnen, en dat vond ik wel interessant.
Dus toen kwam Dajenne met het voorstel voor een gastblog.
En dat vond ik wel leuk, so here I am!

Dus tot volgende week, hope you'll like it. 


Love, Lara.Byeee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete