vrijdag 2 september 2011

L.D.D

HelloHello''

Vandaag is het dan zover. Jullie komen te weten wat L.D.D. nu precies betekent.
KlikkKlikkSnell >>

L.D.D betekent Lieve Dingen Doos.

Wat is het precies? die L.D.D?
het is een schoenendoos van Converse. dus gewoon een smalle.
ik heb hem vol geplakt met allemaal plaatjes.
en aan de binnenkant zit een spiegel, een envelopje voor foto's. en een paar lekkere zuurstoks mogen ook niet ontbreken. :)

Wat is de bedoeling ervan? Wat ga je er in stoppen?
Het is de bedoeling dat als ik in de Herfst/Winter een dipje heb.
dat ik fv niet zo lekker in mn vel zit. etc.
Dat ik dan fv in die doos kijk. & die briefjes lees. &leuke foto's bekijk van vroeger.
& ik bewaar er anzichtkaarten die ik van friends heb gehad in.
kleine cadootjes die er in passen.
er zit zelfs thee in ;)

de foto's verduidelijk alles''



So i hope you like! laat een reactie achter met jou mening!

ciaocaio
dit is trouwens weer een voorbeeld van wat je met een beetje creativiteit wel al niet kunt doen!
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete