zaterdag 10 september 2011

PersonalUPDATE #1

Weheartit.com - Miaauw Watmoetikdoen.'
HellooHellooo

vanaf nu elke week een PersonalUPDATE
Omdat ik toch niet zo goed weet welke kant ik op wil.
Beauty, All about mn leven. LifeStyle. Fashion.
Wat zal ik doen?
Waarom heb ik deze blog gemaakt?
& wat vind JIJ!
Nou ja. Als ik het maar leuk blijf vinden :)
& ik zal dan ook niet schrijven over dingen niet leuk vind'

maar verder over mijn Personal Update...


Alles gaat zn gangetje!

vandaag gewerkt &eigenlijk zou ik oppassen bij mn Oom.
Maar het hoefte toch niet.
Dus nu zit ik lekker op de bank tvkijkend.

Morgen huiswerk maken.
en uitslapen!

Eerste week school zit er al weer op!
Het ging best goed!

maar ik ben zo moe! mn ogen vallen nu al zowat dicht OMG.

dus Ciaoo
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

  1. Leuke post! En leuke blog, ik volg je ;)

    Liefs, xx www.maartje-busyfunlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete