maandag 5 september 2011

3, 2, 1, & we kunnen weer gaan kaften!



hellohello..

het is weer zover KAFTEN!
gelukkig heb ik een hele lieve moeder die mijn boeken wilt kaften :D
ik kan het na 2 jaar nog steeds niet. &ben lui :)
Ze doet niet alles in een keer, maar wel steeds voor 2 dagen vooruit.
dus ik ben tot woensdag al klaar.
ookal heb ik morgen de eerste 3 uur vrij & tot het zesde uur les
en woensdag 4 uurtjes :)
wat een heerlijk weekie!
lekker om te beginnen!

En nog een plus punt!
vanavond eindelijk weer HNTM!
Ohmygoshh wat heb ik er zin in!!!
vanavond zit ik in iedergeval lekker op de bank met een koppie thee hntm te kijken

En ga jij vanavond ook Holland´s Next Top Model kijken?

ciaociao
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

  1. Jaa ik ben alweer 3 weken naar school en ook mn boeken gekaft.
    wij moeten ook de werkboeken kaften! echt belachelijk...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete