zaterdag 3 september 2011

back at work.

Haaihaaai.
En dan is het al weer zaterdag!
a lot of thing happend!
Zo heb ik Anique weer gesproken via skype.
& weet ik al bij wie ik in de klas kom :)

Lees snel verder voor uitgebreid verhaal


Nou allereerst is het voor de verandering weer eens mooi weer'
& nu net wanneer ik moet werken FIJN>
maar evengoed lekker gewerkt met lisa en laura.
fv money verdient. ik ga al het geld wat ik verlopig verdien sparen, en zie wel wat ik er van koop enso.

& ik was vrijdagmiddag fv op twitter (@DeDajenne)
en toen las iets van ja ik A4f en jij?
Dus ik spacede hem. en klikte snel de schoolsite aan.
ik mn leerlingnummer&wachtwoord 3250923954 keer verkeerd in typen.
en toen eindelijk!
Ik zit ik H3F. vorig jaar in H2f ;0
en heb een Bestgaand rooster al zeg ik het zelf...
ik heb 7-8-7-6-6.
dus vrijdag gewoon om 3 uur lekker thuis!
& mijn klas is niet gigantisch veranderd.
er zijn een paar mensen uit en een paar mensen die zijn blijven zitten erin.
Ik hoop maar dat ze me aardig vinden...
en niet weer als vorig jaar gaan doen ( ookal waren dat andere mensen...)'
&&& als we het nu toch over school hebben..
als ik op mn kerstrapport maar 1 onvoldoende ( 5) sta.
dan mag ik een NAVELPIERCING :)
dus dat word hard buikspieren doen (: jeeeeeej'

& die avond heb ik Anique nog gesproken via skyposs.
en mn nagels gelakt en weet ik het wat nog meer gedaan.

En vandaag dan gewerkt en gezont in de tuin.
nu ben ik Homealone en ga lekker genieten van mijn 1na laatsje vakantie dagje :)

CiaoCiao

ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete