vrijdag 9 september 2011

#1 Review NAGELAK

Hello.

Vandaag een review!
van een nagelakje ala Essence!
Lees mijn review na de KLIK. >







dit nagelakje heb ik een tijdje terug gekocht!
& ik dacht 'eens moet de eerste keer zijn!
dus vandaar deze revieuw!

Ik laat nr. 56 Got a secret zien.
van Essence.
Hij heet niets voor niets zo.
het is namelijk een welnieteskleur.
licht blauw, paars, grijs.
net in welk licht je hem bekijkt :)

De nagelakjes van Essence lakken vrij goed!
makkelijk op je nagels aan te brengen & de kwaliteit van het kwastje is zoals we van Essence gewent zijn erg goed!

Deze dekt in 2 laagjes goed!

ik heb hem nu 3 dagen op & hij zit nog steeds goed.
ZONDER topcoat'
alhoewel hij nu begint te chippen.
maar als je hem een week op wilt.' lak hem dan halverwege gewoon een extra keertje'



En het leuke van Essence is dat het potje zo klein is.
Of je nou een potje van 5ml of 8 ml gebruikt.
De nagelak blijft hetzelfde & het verschil moet er zijn.
Ook in de prijs! Essence nagelak 'Color&Go is namelijk maar €1.29 per 5 ml.


de Swatch

 Laat me weten of ik vaker Reviews moet doen!
& ik heb deze week HEEL weinig gepost omdat ik een goed wilde starten (:

CIAO
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

  1. 'he hee!
    wat een mooi review! daar heb je nog eens wat aan! thank you, ga zo door!

    xoxo
    Eef en Lot

    ps:; maybe you will follow us?

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete