maandag 22 augustus 2011

terug van niet weggeweest.

Helloooo lovely people!.

ik ben terug van niet weggeweest.
ik heb af en toe het idee. dat die blogs er vanzelf op komen te staan denk ik haha
wat natuurlijk niet zo is!
ik denk dat ik gewoon weer verder ga met bloggen. & elke 2 dagen een bericht plaats.
als het me lukt en ik de inspiratie er voor heb!
lees verder voor mijn nieuwe blog inspiraties!



ik heb al een aantal ideeén.
-een revieuw
-en een make-up organizer. ( dit heb ik van de blog van Yara. http://lifestyle-beauty-  fashion.blogspot.com/  zeker het kijken waard! ik heb voor yara ook een gast blog geschreven dus die komt er nog aan!)
-en een L.D.D  en wat dat betekend. Tsjaaa daar kom je snel genoeg achter!
-en ik ga ook nog fve mijn Back to school outfit laten zien!
-en een HoeZietMijnKamerErOpDitMomentUitVLOG> haha dat word nog wat.

Maar bereid je er op voor. dat als ik naar school ga. in de begin periode mijn blog op een heel laag pittje zet! want vorig jaar ben ik niet zo goed begonnen. dus dit jaar moet mijn Start goed zijn!
ik zal dan proberen mijn leven te combineren met mijn blog.
maar bedenk zelf maar eens:
School, huiswerk, sport, socialnetworken, blog, en tijd voor jezelf
Damn girl. wat krijg je het zwaar.
maar een ding weet ik zeker.

Dit word mijn jaar. Ik ga er wat van maken!
ik ga mijn Kleding leuker Combineren!
En mezelf aan anderen laten zien.
niet terug houden zijn.
En al mensen iets van me vinden. (zoals ze vaak genoeg hebben gedaan/gezegd.)
dat is dat hun probleem. Dat is iets wat bij hun ligt. Niet bij mij!

IEDEREEN IS MOOI OP ZIJN EIGEN MANIER!

&ga de volgende keer niet op het uiterlijk af. ;)


 CiaoCiao
ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

Foto's van http://weheartit.com & een blog van http://cosmogirl.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete