woensdag 31 augustus 2011

picture''s time!


hee lovely people!

ik heb de afgelopen tijd heel wat meegemaakt. gekocht &gedaan.
maar ook wat foto's gemaakt!

kliksnel op lees meer!









On the beach Camperduin. *picturemadebyMEREL
Ik ben met merel naar het strand geweest.
het lijkt al zo lang terug! maar het was heel gezellig en deze foto's hebben we er aan overgehouden!





Meeuwen wegjagen.

GONDELVAART! VRIJ GEZELLIG WAS HET ZEKER ;)

 ZOZO heleboel foto's
maar toch wou ik ze fv laten zien.

en leuke foto's? laat het me weten in een comment please?
en hebben jullie mijn nieuwe pagina Who's that chick al gezien?
& mijn pagina gastblog is weg. omdat niemand mee deed. VRIENDLOOS> :(


ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

1 opmerking:

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete