dinsdag 23 augustus 2011

hurryhurryhurry up. nanananaa

hee lovely people!

het is rond twaalf uur. & misschien moet ik maar eens gaan slapen!
maar toch doe ik het niet.
wat ik bedenk me net dat ik nog een blog moest schrijven voor morgen!
klik snel op lees meer:.>>>



Dus dat ga ik dan maar fv doen!
Ik ben gisteren met mn oma naar de mare geweest.
een Winkelcentrum in AlkmaarDaalmeer.
en heb daar hele leuke spullen gekocht.
Oa. bij de Xenos,Kruidvat,Da.
en heb heerlijke producten gekocht!
ik ga proberen vanmiddag weer een filmpje te maken. over wat ik allemaal heb gekocht!
( ook omdat ik meerdere leuke reacties erop heb gehad. & omdat Yara vroeg of ik er nog een paar ging maken!)
vanochtend ga ik helpen bij de Jol. Dat is een huttendorp of hoe je het ook noemt.
maar dit is iets speciaals. de gouden jol. klik hier voor de link.
& wat ik daar ga doen IDK.
ik laat het over me heen komen!

Doe jij vrijwilligers werk? Zo ja Waar? Zo nee Zou je het willen doen?

CiaoCiao

ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete