dinsdag 30 augustus 2011

SOS opruimen!'

Hee people!Iedereen heeft er wel eens last van.
Moeders of Vaders die weer eens zeuren.
RUIM JE KAMER EENS OP
ja-ha doe ik zo wel fve.
& dan stel je het maar uit en uit.

lees snel verder voor mijn tips!


Ik heb een vrij grote kast voor mijn kleding enso.
zie het filmpje voor mijn kast.


maar ook genoeg plek voor mijn makeup. boeken en schoolspullen!

Hoe ruim je je makeup slim en geordent op.
want ja.. je kunt het wel mooi gaan opruimen. maar je wilt het ook nog terug vinden natuurlijk!
* mijn oplossing:

Mandjes! ideaal!
zo weet ik namelijk precies waar alles ligt!




ik gebruik mijn makeuporganizer. namelijk voor de makeup die ik het meest gebruik.
mascara's & mn favo lipglos etc.
en de overige makeup ligt dus niet in de weg als ik net die ene lipgloss zoek!
how handy?

ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
let my know in een comment!

ik ga lekker een film kijken dus ciao.


ಧನಾತ್ಮಕ ಬಿ! ಒಂದು ಸ್ಮೈಲ್ ಅಪ್ ಏಳುವ. ಆಲ್ರೈಟ್ ಮತ್ತು ಎಲ್ಲವೂ ಎಂದು ತಿನ್ನುವೆ!

3 opmerkingen:

  1. Wel leuk dat je opeens meer key make-up ga doen maar je moet wel ook persenolstuff posten!
    En ik kan het filmpje niet zien:$

    Xo loveyouxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja natuurlijk!
    ik kan het filmpje wel zien..
    ik weet niet of je hem bekijkt op je mobiel of evt ipod?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben Yara. Ging prongelIjk'

    Haha iPod maar. Ook niet op Comp. Je moet hem op YouTube zetten!
    Xo

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete