zondag 7 augustus 2011

tea timee!

hii lovely people!

het tijd voor een lekker kopje thee!
dus ren naar de keuken en zet lekker een koppie om vervolgens dit verhaaltje verder te gaan lezen;

gister overheerlijke cupcakes gemaakt! in ons Cupcake apparaat.
een soort tosti-apparaat waar 8 cupcakes in passen per keer'  ze zijn binnen 7 tot 10 minuten gaar.
Maar omdat waarschijnlijk de meeste zon handig aparaat niet hebben. Heeft het niet zo veel zin om het echte cupcake recept erop te zetten'  maar deze foto's maken het vast goed''

krijgen jullie al Honger?


Like a Star, a Star, A star.


 zelfgemaakt. samen met romy''
ik heb haar een miniworkshop gegeven''
en tot mijn spijt kan ik helaas niet de foto's van mn feest er op zetten.
toen hebben we met een groep meiden cupcakes versierd''
die zijn nog mooier geworden dan deze'' (dit zijn overigens alleen mijn cupcakes niet die van romy)

maar het was super gezellig.
we begonnen buiten. maar hebben toen de tafel in de schuur gezet.
en de lucht verraade het al een beetje.
we zaten nog geen 10 minuten binnen of het begon te regenen''

savonds na het eten. toen het droog was. Hebben romy en ik Marisa een cupcake gebracht''
op mijn fiets. want ik kon voorop.( mn krat er af gesloopt)
Dus wij blijven natuurlijk nog fv hangen bij marisa.
en ja hoor. het begon te regenen''
wij een regenjas lenen < ookal leek die van mij meer op een jurk.
in de stromende regen naar huis fietsen''
wat the hell!'

Zeg rood-lang-jasje waar ga je heen?
 met zn 2 met zn 2.
Zeg rood-langs-jasje waar ga je he-heen met zn 2?
ik ga naar huis toe met de wolf.
 ja met de wolf, met de wolf,
 ik ga naar huis toe met de wolf door de regen heen.

haha wat een pracht''
maar nu ik het over marisa heb! ik moet haar regenJURK nog terug brengen.
en de dvd naar romy
en Bob( de kat van irma) eten geven.
En eigenlijk ook nog douchen.
ik moet ook nog mn bureau opruimen.

dus hoogste tijd om dit verhaal ten einde te maken''''

Ciao &always BELIEVE!

1 opmerking:

  1. Cute cupcakes. :D Krijg k honger van. Love you <33 Miss you damn much.

    Xx Dionne

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete