woensdag 20 juli 2011

Wat een weer.

Heellooo people!

wat een weer vandaag.
vanmorgen heerlijk weer. Tijdens het fietsen was het uitzicht op de polder onvoorstelbaar mooi! echt ongelovelijk!
wel jammer dat we geen foto's hebben gemaakt!


en dan dit;


Moooie donkere lucht!
en dan keek je door het andere raam. 'blauwe lucht -.-'

het kwam net met bakken uit de hemel. nu miezert het licht.
gelukkig maar.

vandaag weer gewerkt!
pfft warmm, ja dat was het wel.
het is wel jammer dat Birte er niet meer is!
Juut & Juul. alleen Juut is weg ):

maar gelukkig is het heel gezellig met me moppie's Laura&lisa&Anne!.

morgen met Laura nog mn verjaardag vieren :)
& vrijdag met lisa & laura afspreken.
Zaterdag misschien met Irma(?).
en zondag uitslapen en spullen pakken voor mn danskamp,
nu ik er weer aan denk. moet ik haar nog fv mailen!
of de kamer indeling al vast staat of dat we dat zelf mogen doen.
ben benieuwd. &anne en ik hebben besloten dat we niet bij elkaar op de kamer willen.
want na een week werken halen we elkaar het bloed onder de nagels vandaan. Dus dan is het niet zn goed idee. *ervaring (?) JA genoeg, toch anne :)

ik geef anne morgen €1,- en dan krijg ik een heeeel moooooi flesje met super lekker drinken erin :)

ik heb net fv besloten dat ik vandaag om vroeg wil slapen. want ik ben best wel moe :$

morgen alweer werken. Goh verrassend. -.-'
tot 3 uur.

maar omdat ik ook nog moet/wil douchen. ga ik maar fv stoppen denk.
aangezien ik nog wel fve door kan gaan. Zoals jullie inmiddels hebben gemerkt neemikaan?

Reacties vind ik altijd leuk! &zelf een keer gastbloggen? schrijf een leuk verhaaltje en stuur het naar : dood-normaal@live.nl
Het leukste verhaaltje zet ik op mn blog!. inlerverdatum tot de 24ste!
Gooduck! &YES YOU CAN!


be positive! wake up with a smile. en everything will be alright!

2 opmerkingen:

  1. jaaa jammer dat het regende, maar nog veeeelplezier op je danskamp mop<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dajen, echt leuk zo die blog.
    En veel pleziet op danskamp en met werken.
    Denk aan het geld om je te motiveren :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete