maandag 18 juli 2011

Laptop is in tha housee (:

lovely people!

hier live op mn laptop!
jaa hij is er hoor. en ik ben er trots op!




mn grote neef B. heeft alles fv geinstalleerd enso.
en gaat me zo nog fv uitleggen hoe zn programma werkt enso.


bijna letterlijk weggespoeld vanmorgen!
toen we aan het werken waren was het gewoon nietnormaal meer!
het storte gewoon uit de hemel enweet ik het allemaal.
het was wel gezellig hoor. stampen in die grote plassen haha.

Anne was hier nog geweest. looking for mijn laptop!

het vriendenuitje was echt super uitje was echt gezellig hahaha.
ons groepje had gewonnen :) gaat ook niet zo moeilijk als er 2 mensen in de auto zaten die de speurtocht gemaakt hadden. incusief moi.

hahaha ik luister nu coen&sander. schots&scheef. waar komt dat vandaan?
goeievraag.

ik erger me nu al aan mn laptop want mn toetsenbord beweegt.& elke keer als ik mn touchpad aan raak perongeluk heelheelheel lichtjes. dan gaat ie weer naar mn muis toe.

mn vader dacht ook grappig te zijn.
B zei. je moet echt een muis kopen! dus mn vader zegt; ja er ligt er nog een in de kast. op de bovenste plank achterin. dus ik loop erheen, en drie keer raden wat er in zit? een speelgoed muisje die piept als je er in knijpt haha. grappig #notttt.

ohja ik moet mn nagelak er nog afhalen en mn nagels vijlen. want door het werken zijn ze verneukt. en ik moet nog de heleweek. tot&met vrijdag. elke dag van 8 tot 12 :)

anne gaat nog naar de ikea. &dan wil ik mee want de ikea is coel&ik wil een laptop tafel kopen! ILOVEIKEA!!!

en volgende week danskamp!
Word vast wel leuk enso!

maar ik ga stoppen want B. gaat me wat uitleggen.

Adios Amigoz &OnlyLoveThingsYouAlways'Loved!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete