zaterdag 16 juli 2011

Tijd gaat hard!

People!

tijd gaat veel&veelste snel!
het is gewoon al weer zaterdag avond.

pffft. woensdag gewerkt & verjaardag van mn kleine neefje.
donderdag gewerkt.
vrijdag m'n rapport op gehaald (HAVO 3 IK KOM ER AAAAAAAAAN) &gechilled met esmey. super leuke cakejes gemaakt.
en vandaag gewerkt.
nu weer 40euries rijkeeeeeer :)
yeahmeen.

ik heb me vandaag echt afentoe dood geïriteerd aan mensen!
en het was Dday pour moi. pffft je raad het nooit. raad het ook maar niet trouwens :$

en nog meeer nieuws!
mn laptop komt MAANDAG ipv vrijdag!
JAAAAAA.

dus tegen die tijd. morgen dus.
nog fve een uitgebreid verslag van ons jaarlijkse fiets-uitje. Met onze vriendengroep van 26 man haha.
omdat het PokkenWeer word is er dit jaar voor een Origineel auto speurtocht achtig iets gekozen.

dus gisteravond. Rondje Noord-Holland.
de noord, obdam, monnickendam,lutjedam(bestaatdat?),purmerend,de rijp, en weet ik het nog meer.

hele speurtocht uitgezocht en dit kwamen we tegen;


een vliegende/drijvende/megaübercoele tractor. hahah geniaal. en gepot door moi!

en we gaan daarna naar Volendam. Wist je dat dat in Noord-Holland lag? dat heeft niemand mij namelijk oooooooit verteld :$. Misschien toch niet zo goed opgelet met Aardrijkskunde op de basisschool (:
op de dam lopen.(nu maar hopen dat het droog is). en met zn allen op z'n foto in klederdracht haha, ik heb er nu al zin in!

Maar aangezien dit nu wel een heel lang verhaal word ga ik maar stoppen, anders typ ik in een overenthousiastme nog 3 pagina's vol onzin over mijn doodnormale leven met een onhumeuristisch karaktertrekje -Lauraweet-

be positive! wake up with a smile. en everything will be alright!

1 opmerking:

  1. Vriendenuitje was zuper gezellie met jou (L)
    In november weer togg??
    Naja ik hoor het wel..
    Is altijd gezellig met jouw. :)
    Xx WJNMK

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete