zondag 24 juli 2011

VAKANTIEE

lovelyy people!

iedereen lekker vakantie?
met dit fantastische weer. (:
Klote regen pffft.
haha echt balen voor iedereen die nu op de hollandse camping zit :P




werken is klaar. maar ik ga me moppie's wel missen!

net mn koffer ingepakt met Lisaaa :)
en een dansje bedacht. zodat ik er in iedergeval IETS kan laten zien :)

en we"DAJENNELAURALISA" een armbandje hetzelfde. hahahaha :)

en het is niet te geloven maar IK HEB RUIMTE OVER IN MN KOFFER!
dat is een wereldwonder. Het mag in de KRANT haha.
dankzij LISA INPAKSURVES!

lisa moet bijna naar huis :(

ze moet alleen nog een briefje maken met veel plezier erop :)

ik hoop stiekem dat mn moeder morgen nog een briefje in mn koffer stopt :)

alleen nog mn toilet spullen.
en overlevings pakket. IPODOPLADERMOBIELOPLADER
want ik hoop dat ik er wifi heb!
dan stuur ik nog wel een klein berrichtje!

&jammer genoeg heeft er nog niemand gereageerd op mn actie voor de GASTBLOG!
dus de inleverdatum word gewist. en als je iets leuks mee gemaakt heb! dan moet je maar gewoon fv mailen naar: dood-normaal@live.nl :)

maar ik ga lisa uitzwaaien. &ik vind het wel best zo.

dus Adios peoplee!

fijne vakantie. :)

UTRECHT TERROR KOMT ER AAN :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete