donderdag 24 november 2011

TAG - what makes my happy

aah hoe lief. :)
Hee mensen.

Vandaag weer 'ns een TAG.
What makes me happy Tag,
So let's go.'


van welke mensen word je blij?Tjaa, dat is wel een vraag waar ik over na moet denken hoor.
Van mn zusje, als ze weer met van die leuke verhalen aan komt,
Dan is het wel weer over haar klas, of heeft ze opeens haha :)
En van Yara van imperfection is beauty.
Ik skype heel vaak met haar, en kan het errug goed met haar vinden!
Ze woont jammer genoeg niet voorbij..
Dus ik ga in de kerstvakantie naar haar toe :)
En sws, van mijn familie :)

van welke make-up producten word je happy?
Het maakt niet uit welk product,
Maar het moment dat je een make-up product draagt en je je mooi voelt.
Daar word ik blij van :)

van welke films word je happy?
ik hou van dansen, en stepup en Burlesque zijn dan ook mijn favourites,
Maar van twilight word ik ook wel blij hoor. *smelt smelt*
♥

van welke muziek word je happy?
I love ONE DIRECTION!
Als je ze nog niet kent, hier een link naar hun youtubeVEVO;  KLIK
En van de muziek van Justin bieber :)

van welke internetsites word je happy?
Van blogs, en socialmedia.

Alleen het nadeel ervan is wel dat alles anders opgevat kan worden dan hoe het bedoelt word,
Pas daar mee op!
En Maak nooit ruzie met iemand via twitter.
En Praat ook nooit over je ruzie die je hebt op twitter,
Grote kans dat het gelezen word diegene waar je ruzie mee hebt, en daar maak je het alleen maar erger mee, Geloof me.


van welke eigenschap van jezelf word je happy?
Dat ik zo creatief ben.
Ik word daar zo blij van. :)

van welke hobby word je happy?
Van dansen & bloggen. Maar ik hou ook van lezen en shoppen :)
Ghehe


I hope you like"

En waar wordt jij vrolijk van?

Ciao Ciao
Dajenne anna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete