vrijdag 7 oktober 2011

Love Laugh Lara - Shoplog Middenwaard.


Heey allemaal,

Vandaag schijf ik een shoplog.
Ik ben afgelopen vrijdag naar middenwaard geweest met twee vriendinnen.

Eerst gingen we naar de kruidvat, daar heb ik een nagellakremover gehaald. En toen ik dat ging afrekenen kreeg ik daar nog een lipgloss van Rimmel London bij, dus dat was mooi meegenomen.

mijn geshopte stuff :)
Toen gingen we wat eten, ik nam een hema hotdog. Ik hou van die broodjes. Toen gingen we de hema in, daar heb ik cucumber cleansing milk, cleansing tonic en watjes gekocht. Ik had nog gezichtsreiniging nodig en watjes. Ik heb dat bij de Hema gehaald, want ik vind die gewoon heel goed werken, ik vind dat het ook goed werkt, en het is niet super duur ofzo dus voor die prijs vind ik het een heel goed product. Toen we bij de hema klaar waren gingen we naar de etos, ik had nog shampoo en conditioner nodig dus toen kwam ik Dove repair therapy glans&verzorging tegen dat, en dat leek me wel wat, dus dat had ik gekocht. Daarna gingen we naar nog een winkel waar ik Palmolive aroma therapy happyfull douchegel heb gekocht, en nog haarlak van Schwarzkopf, een groene verpakking en hij ruikt heerlijk. Daar had ik ook nog een transparante nagellak gekocht.

En zaterdag kreeg ik mijn nieuwe Vans, ik ben voor zwart gegaan, ik dacht dat pas overal wel bij. Dus ik was weer helemaal blij.  Nou, dat was het wel,


Byeee
Love, Lara

1 opmerking:

  1. WTF wie boeit het ooit wat jij allemaal hebt gekocht jij bent echt dom ga een leven zoeken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete