zondag 12 februari 2012

Da oogschaduw van. Clarins

Hooiihoii

Mijn moeder werkt bij de Da, heb ik misschien al eens verteld.
Maar oke, ik heb van haar een tijdje geleden iets leuks gekregen!
Bij de luxe parfumerie's zie je altijd , ik weet niet precies hoe je het noemt, Schappen waar je testers op heb zodat je kunt swatchen en kunt kijken of het de goede kleur is etc.
En Als er een nieuwe collectie is dan gaan de oude natuurlijk weg,
Zo werden ook de oogschaduws van Clarins vernieuwd,
En drie keer raden wie de ''oude oogschaduws heeft gekregen!


Het zijn 6 mini palettjes, met elk 4 oogschaduws,
Het is natuurlijk om te testen geweest, dus nieuw is het niet,
Maar oogschaduw is oogschaduw :)
En ik ben er heel blij mee.
Nude ,chic, pastel, herfst, aarde kleurtjes.
Het zit er allemaal in!

Ik maak vast nog wel een keertje een eyelook!

Liefs, Dajenne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete