woensdag 28 december 2011

IpodUpdate' #Muziek #1

Het is vakantie.
Dat betekent tijd, heel veel tijd.
En tussen alle andere tijdsbestedingen door,
heb ik al alvast mijn ipod geupdate.
Met nieuwe Aps , nieuwe muziek, en Heel veel foto's verwijderd (ik denk rond de 450)
En dit ga ik met jullie delen!
Let the music START!


Birdy- White Winter Hymnal'
Dit vind ik echt een heel mooi liedje!
Winters & sfeervol!


Do - Hij gelooft in mij
De versie van Andre in een nieuw Jasje
Dit lied bestaat overigens al fve.'
Gers Pardoel Ft. Sef. - Bagage drager'
Van zijn Album' Deze wereld is van jou'

Jessie J - Domino
Do you need a party?


Dit is een kleine selectie van de albums en singles die ik op mn ipod heb gezet!
Hope you like!
Party''
Goodbyee"'
Dajenne.

2 opmerkingen:

  1. Nee hoor je ben helemaal niet dik. Haha grapje, wel, neehoor je moet in jezelf geloven. wtf heeft dat ermee te maken? sorry voor mijn stemmingswisselen, ik heb borderline en zit hevig in de puberteit. jij bent niet dik, IK BEN DIK :(

    BeantwoordenVerwijderen

Je mening mag je laten horen.
Grof xDelete